Gymnastiekwedstrijd

Voor kinderen uit groep 3 t/m 6

Woensdag 28 januari 2015 organiseert SV Vledder samen met Kracht en Vlugheid (Wapserveen) en Dynamiek (Havelte) een gymnastiekwedstrijd voor alle basisschoolkinderen van groep 3 t/m 6. Dit gebeurt in samenwerking met de sport- en cultuurcoaches van de gemeente Westerveld.

Voor iedereen

Deze wedstrijd is voor iedereen die gymmen leuk vindt ! Dus ook voor kinderen die géén lid zijn van Sportvereniging Vledder. Omdat de KNGU dit zo’n goed  initiatief vindt doen zij ook mee en zullen zij een hele leuke bijdrage leveren aan deze middag ! Vorig jaar waren er 80 deelnemers daarom geldt dit jaar VOL=VOL. Snel opgeven dus in Januari…..

Oefenen in januari

In januari 2015 is er voor kinderen van groep 3 t/m 6 gelegenheid extra te oefenen voor de gymwedstrijd van 28 januari. Dit geldt voor alle kinderen die zich hiervoor hebben opgegeven en die nog geen lid zijn van SV Vledder.