Voor volwassenen en jeugd

Wie kent niet het recreatieve tik-tak-badminton van de camping en op straat? Een prettige en speelse manier van lichaamsbeweging. Het echte badminton eist echter heel wat meer van de spelers.

Badminton als sport

Badminton als sport vraagt om snelle reacties, technische beheersing van effectvolle slagen, een hoog uithoudingsvermogen en spelinzicht. Bij Sportvereniging Vledder wordt je getraind op al deze elementen. Er wordt zowel recreatief als in competitie verband gespeeld. Kom eens kijken en train of speel eens mee !

Voor alle soorten spelers

We hebben een leuke vereniging met oog voor alle soorten spelers. Vaak spelen we met een toss, alle spelers spelen door en met elkaar. Op donderdag is er les voor hen die dat willen (beginners en gevorderden). Ook is groepsvorming mogelijk wanneer spelers van gelijke sterkte samen willen spelen. Kom eens meespelen. We hebben altijd goede rackets te leen.

Trainingstijden en aanmelden

Dinsdag: 18:00 – 19:30
Donderdag: 20:00 – 21:30

Ook zin om badminton te spelen? Je kunt altijd twee keer vrijblijvend met ons meedoen. Aanmelden kan via het inschrijfformulier. Dat kan de trainer je geven of je kunt het downloaden via de website. Voor meer informatie kunt je contact opnemen met  onze contactpersoon voor badminton.

Nieuws

Het laatste nieuws over badminton vind je op de nieuwspagina onder de categorie Badminton