Aerobics

Het swingt de zaal uit

Fit worden op een swingende manier? Dat kan bij Sportvereniging Vledder door te bewegen op muziek bij Aerobics.

Werken aan je conditie

Aerobics is een combinatie van allerlei vormen van bewegen, zoals zumba, steps, callanetics, dans, enz. Dit wordt dan gecombineerd met allerlei spieroefeningen voor het lenig houden van lijf en leden. Iedere dinsdagavond werkt een groeiende groep vrouwen onder leiding van Alice Scalise in Sporthal de Spronk op deze manier aan hun conditie.

Lestijden en aanmelden

Dinsdagavond  19:00 – 20:00

Heb je ook zin om op deze manier aan je conditie te werken? Iedereen mag vrijblijvend twee keer kijken en meedoen. Daarna kun je lid worden door het inschrijfformulier in te vullen. Dat formulier kan Alice je geven, maar je kunt het ook downloaden via de website. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze contactpersoon voor aerobics.

Nieuws

Het laatste nieuws vind je op de nieuwspagina onder de categorie Combi-Aerobics.

combi aerobics 2012 (2) combi aerobics 2012 (6)