Streetdance – het is voorbij

Dinsdag 31 mei, tevens de verjaardag van trainster Milou Bovenkamp, was de laatste streetdance les. Niet alleen van dit seizoen, maar voorlopig ook voor de komende sportperiode.

Te weinig aanwas

Omdat een deel van de huidige deelnemers om uiteenlopende redenen had aangegeven komend sportseizoen met de streetdance lessen te gaan stoppen en er geen zicht was op een aanwas van nieuwe leden, zagen we ons als sportvereniging genoodzaakt om de stekker eruit te trekken. Dat is heel spijtig, want de deelnemers waren stuk voor stuk heel tevreden over het niveau van de lessen. Degenen die wel wilden blijven, waren dan ook erg teleurgesteld dat ze voor komend seizoen niet meer voor streetdance lessen bij Sv Vledder terecht kunnen.

Misschien in de toekomst?

Milou heeft aangegeven dat ze ook in de toekomst als trainster beschikbaar zal blijven. Dus mochten er kinderen zijn die graag bij ons willen dansen, geef je dan op! Wie weet kunnen we dan na volgend seizoen met frisse moed opnieuw met streetdance lessen beginnen.