Wellegies Trofee

Erin Bouwhuis tweede bij wellegies troffeeErin Bouwhuis, lid en gewaardeerd vrijwilligster bij Sportvereniging Vledder is woensdag 13 april als tweede geëindigd bij de verkiezing voor de  Wellegies Trofee. Deze trofee wordt jaarlijks door Dorpsbelang Vledder uitgereikt aan jongeren die zich actief als vrijwilliger hebben ingezet.

Heel wat in haar mars

Erin heeft met haar 16 jaar al heel wat in haar mars. Ze helpt Luset Dirne bij de kleutergym en Ina Broertjes bij de gymlessen voor de jeugd. Ook heeft ze bij uitval van deze docenten een aantal lessen zelfstandig gegeven. Zelf is ze deelnemer bij streetdance en ondersteunt ze ook daar waar nodig de lessen voor de jongere leden. Als bestuur zijn we dan ook trots op de nominatie en tweede plaats van Erin. Erin zelf was er ook blij mee, gezien haar reactie: “nou ik ben toch maar mooi tweedst!”